reklama

Jazvy

Ide to ľahšie, keď ste s niekým..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ticho..už nemusíš vravieť nič.

Ja to cítim.

Tvojho vnútra bič aj mňa sa drsne dotýka.

V tohoto dňa storočí do oboch z nás preniká.

Stačí mi jeden pohľad do očí.

V zlomku sekundy Ťa prečítam.

Vieš to.

Si pre mňa knihou, ja som ňou pre Teba.

Pre seba sme písaní.

Nezakalíš vody trápenia,

príliš číre sa pre mňa

stali ich pramene.

Viem, že nechceš, aby som trpela.

Ináč to však nejde.

Veď sme priatelia.

Bolesť zmizne rýchlejšie,

keď spoločne ju znesieme.

Nechci byť na to so sebou sám.

U mňa klam je zbytočný.

Predo mnou sa neschováš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chceš dosiahnuť nemožné.

Strašné sú pre mňa Tvoje snahy -

menej bolestné je prekročiť prahy

poznania toho, čo prežívaš.

Keď kropí mi tvár rosa a

po tŕní kráčam bosá,

tiež podoprieť ma pevne chceš,

k oblakom v slnku sa topiacich ma vynesieš.

Myslíš, že nevniknem Ti do duše?

Veď pentagramu Venuše spolu sme sa tešili,

v chladnom daždi sa točili zas a zas,

tancom oslavným nádej kriesili sme k životu.

A teraz ma odmietaš?

Hypnotickým rytmom srdca aj tak všetko prezradíš,

hoc brániš sa tomu odvážne.

Opäť ma obdar svojou dôverou.

Predo mnou nemusíš byť statočný.

Dovoľ aspoň malej časti svojich rán

preniknúť do môjho vnútra, kam

SkryťVypnúť reklamu
reklama

jazvy mi vypíšu.

Nech ostanú nám obidvom.

Budú znakmi, čo nám dokážu,

že spolu túlame sa životom.

naissance 

Adriana Kerestešová

Adriana Kerestešová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa naučiť sa chápať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu